Dag 6 Kamloops - Clearwater

6 juli 2018 - Clearwater, Canada

We wilde vroeg vertrekken uit Kamloops en onze weg vervolgen richting Clearwater. Maar goed, eerst een stevig ontbijt...wat een bom calorieën.. ik (Jan) moest met frisse tegenzin nog te hulp schieten bij dr ontbijtje (zie foto)

Rond 9.00 uur gereed om aan te rijden, prima wegen en niet gek veel kilometers vergelijken met gisteren. Een flinke deuk door een malloot die over een grote steen reed..de steen klapte tegen de auto aan. Ja zuur, maar goed..we zijn ervoor verzekerd!

Al snel nadat we de weg hadden vervolgd per toeval een zeearend gespot! De arend zat in de berm en vloog voor onze auto langs...echt close! Nancy moest nog op het rempedaal trappen..

Helmcken Falls

Aangekomen in het Wells Gray Provincial Park beginnen we aan een reeks watervallen.. super mooi om dat zo te zien! Daarna helaas nog een pokke eind gereden over een onverharde weg... maar niets noemenswaardigs meer gezien, dat viel dus even tegen. Een stel felgekleurde vlindertjes maken dat niet goed.

Vandaag ook overwegend zonnig, zo'n 25 graden. Ingecheckt..nog wat gegeten en verder gerelaxed. Mag ook wel een keer ;-)

1. Jetje:
    8 juli 2018
    Wat een plaatjes, echt heel mooi en fijn dat jullie je zo goed vermaken. Top reis denk ik zo! Liefs van ons, xx