Dag 14 Osoyoos - Vancouver

14 juli 2018 - Osoyoos, Canada

and the winner isBeetje ongein op de vroege ochtend.. zo begin je een dag goed he.. oke t kan ook fout lopen met zo'n worp.. dus Jan heeft maar meteen afgetikt op onze 'tatami'

De koffers daarna maar vast gepakt om rustig te ontbijten en Sylvia en Fritz netjes te bedanken!

Gister heeft t ons goed door de dag heen geholpen dus ook vanochtend met een caffeine suiker bommetje vertrokken..het heeft ook vandaag prima gewerkt!

Spotted lake was de eerste stop, al vroeg op een paar km van t centrum. Helaas.. We zijn te vroeg geweest, het water staat te hoog! Je ziet wel iets, maar t is nog verre van wat het zo bijzonder maakt! Erg jammer :-(

Onze volgende stop was de Othello tunnels. Vooraf al wat recenties gelezen op tripadvisor, over t algemeen heel positief. Ook wij vonden t de moeite waard! De tunnels waren lekker verkoelend, want wat was het ook vandaag weer warm!

De tijd is voorbij gevlogen, pas toen we Vancouver naderde ging t allemaal wat langzaam, beetje file en een druk centrum! Tis ook ff wennen wanneer je in t centrum rijd, maar goed.. we zijn weer veilig bij t hotel aangekomen :-)

De eerste indruk van Vancouver is niet goed hoor!
Op ieder hoekje wel een junkie, beetje creepy..we hadden voor vanavond Chinatown willen doen. Beetje krom natuurlijk om eerst een bepaalde afkeer te hebben en nu wel gezellig china town te willen doen.. Mm, wat zegt dat dan over ons haha
maar goed, we hadden onderweg wel genoeg zombies gezien en zijn terug gegaan naar t hotel...treurig om dat zo  zien! Heb het nog s opgezocht, het is idd een groot probleem hier en dan vooral downtown east dit ligt naast Chinatown.

We gaan morgen wel voor wat meer schoonheid! Hebben van stanley park iig wel andere verwachtingen, verder zien we het wel... Vancouver zal wel meer te bieden hebben, we ontdekken t wel.. op de retal fiets moet dat goedkomen ;-)