Dag 11 Banff - Revelstoke

11 juli 2018 - Nationaal park Yoho, Canada

Heey! T was weer vroeg vandaag...deze keer kon Jan (alias harrie) een keer lachen om Nancy en extra hard natuurlijk :p
Eerst reed ze niet naar links maar naar rechts... Gevalletje desorientatie.. vervolgens wilde ze meteen doorrijden zonder even uit te checken.. Hoezo niet wakker :-p maar ze herpakte zich uitstekend ;-) We zijn weer veilig aangekomen moeders :-)

Tussendoor een paar mooie stops om de beentjes goed te strekken.. en soms was een kleine inspanning de moeite wel waard! De watervallen, o.a. de natural bridge! Emerald lake 4En later Emerald lake, ook schitterend! Dat turquoise.. en oh zo helder, we hebben ons best gedaan voor t perfecte plaatje! De rockgarden was ook echt gaaf een stukje wandelen door grote stenen uit de ijsstijd.. Alsof je in een andere wereld bent beland! Oh en de Cedar bomen werden door Jan Cheddar bomen genoemt... Oops haha

Weinig wildlife gezien vandaag, ja die paar eekhoortjes dan.. Willen we daar nog een foto van posten, dan moet ie een kunstje doen ;-)

Beetje jammer...tis even afkicken.. maar goed, we zijn helemaal happy met wat we tot nu toe onderweg hebben gezien aan wildlife!! Daarnaast komen er ook nog wat relax momentjes aan.

Revelstoke waar we nu zitten is een tussenstop. Jan z'n geluk kan niet op.. de koelkast in Revelstoke staat praktisch in de badkamer, kan dat nog fout gaan??!!

Oja,!! Vandaag paar keer in de file gestaan voor wegwerkzaamheden en tja wat doe je dan.. Jezelf vervelen.. Jan ging alvast wat foto's bekijken en Nancy had zin om een geintje uit te halen.. Stiekem het knopje van de stoelverwarming van Jan ingedrukt.. Wachten.. Wachten.. Geen reactie (nancy dacht, doet ie t wel.?!) eigen stoelverwarming aangezet en binnen een paar seconden een hete kont... Dan toch maar even vragen.. "Schatje merk je niks?" Jan kwam aan met allerlei dingen maar niet de stoel.. Dus nog maar even vragen "heb je geen warme billen ofzo?" en toen viel t kwartje.. Jaaaa meneer voelde toch wel dat t wat warm was geworden hahahha :'-)

Morgen reizen we door naar Osoyoos!
Ook een lange rit! Laten we zeggen 5 uurtjes incl. de wegwerkzaamheden
We kijken wel uit naar Osoyoos.. als het goed is na de spotted lake ook wat tijd om te bakken :-)

1. Jos:
    12 juli 2018
    Dat is een heel mooi plaatje! Wauw!
  2. Sandra lens:
    14 juli 2018