Dag 4 Whistler

4 juli 2018 - Whistler, Canada

Weer vroeg uit de veren, uitslapen is er vooralsnog niet bij (waarom toch steeds wakker rond 6 uur?!). Dan maar eens even uitzoeken wat we vandaag allemaal gaan doen. de peak2peak gondola stond al gepland, maar.. what else?  We komen er achter dat de Whistler suspension bridge net open is.

Na de langste totempaal van de wereld, vandaag dan ook de hoogste en langste gondelrit en de hoogste suspension bridge.
Op de bergen zijn diverse wandelroutes, wat een uitzichten heb je hier :O teveel foto's gemaakt! (zie onze inieminie selectie bij de foto's). Het waren pittige wandelingen, of ja beklimmingen kun je het ook wel noemen, met een flink aantal kilometers in totaal. Zo'n 14 km gelopen vandaag, pfff dat zullen we morgen wel in de beentjes voelen.

Nog even een hapje gegeten in Whistler Village (Olympisch dorpje) en nu weer terug in ons hokje van de B&B de foto's uitgezocht en hier weer een update uitgetypt ;-)

Nancy heeft trouwens al wat pijntjes verbeten, ook vandaag... we zullen niet in details treden... wel grappig dat ze niets heeft gemerkt van die blaar op dr hiel...wanne joekel!

1. Your daddy:
    6 juli 2018
    Dat jullie vroeg wakker zijn is alleen maar goed. Lange dagen vol vakantie plezier is beter dan lange nachten slapen en te weinig zien.