Dag 13 Osoyoos

13 juli 2018 - Osoyoos, Canada

mini croissantVandaag lekker ontbeten, niet te zwaar maar goed,  dat kan ook niet met die schaal 1:18 croissantjes.. Op ons verblijf is ook na vandaag niets aan te merken, B&B Baergnaescht staat hier in de omgeving ook als een toppertje te boek! Hoog in de bergen, mooi uitzicht, leuke bloemetjes rondom enz :-)

Vandaag een dag om bij te komen, relaxen aan t water.. we noemen t motorboot lake, je begrijpt wel waarom ;-)! Kwik liep hoog op zoals verwacht!

Die boef, Nancy is gewoon gaan chillen in het bad van een all inclusief! Sneaky bastard..geen visjes maar het water van motorboot lake was te kouw.
Oke, we zitten stiekem allemaal voor een beetje verkoeling liever in een lekker zwembad..dus ook Jan is maar ff gegaan :p

Zoals de foto laat zien, Jan was met het insmeren maar een paar plekjes vergeten :p

Osoyoos view sundownOok t vermelden waard... Bij Owls pub kun je prima eten (3x gedaan :P)! Het uitzicht op de stad Osoyoos is ook hartstikke mooi vanaf de viewpoints op de berg!

Morgen een laatste lange rit naar Toronto.. Uhm.. correctie Vancouver!
Onderweg hebben we ook nog de spotted lake en de Othello tunnels, we zijn benieuwd!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl